my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Friday, June 21, 2013

alhamdulillah


ALHAMDULILLAH...the word that i really to wish..to say
all thing in this semester was complete and settle.
Alhamdulillah once again, all the assignment and test were finish and study week was begin.
ALL THE BEST HASANAH!!

now,get ready for your FINAL~

bismillahirahmanirahim

Read more...

Friday, May 10, 2013

my new "boyfriend"


Hi u all.Long time no post here because i have no much time to other activity. This semester is my final year thats mean i have a new "boyfriend" that i call THESIS. 
 
My new "boyfriend" is not too special but "he" always in my mind. i will do  everything for him to make the other one satisfied on me. the other one that i mean is my papa. papa will give "restu" depend on how is my "boyfriend". 

Alhamdulillah,so far my papa is so good and i like be his "daughter".*papa,please be good to me and my "boyfriend"..give me "A"..hehe 

ok,bye2..my "boyfriend" called and see u all next time.salam..:)


Read more...

Friday, March 15, 2013

PURE MARINE COLLOGEN


salam jumaat.semoga hari ini lebih baik dari semalam:)
 
haa,sape tahu pasal PURE MARINE COLLOGEN?
bnyak khasiat utk kita semua
haaa,yang ni,kenal tak?
 ni la pure marine collogen..
 
tapi yang ni masih belum d masak.
selepas di masak,pengguna boleh makan atau jadikan ia sebagai masker
nak tahu rupa yang dah masak?macam ala2 jely gtu.:)
macam ni lah rupa dia..:)
 
 
 saya dah cuba ia,jadikan ia masker.memang rase rilex dan kulit muka lbih licin dan lembut
pori2 yang terbuka telah pun tertutp mnjadikan kulit lebih cantik tanpa lubang pori2..
anda inginkan kulit yang cantik.pm sy untuk tempahan PURE MARINE COLLOGEN YANG TELAH DI MASAK
khas untuk area shah alam sahaja especially main cmpus shah alam dan uitm puncak perdana 
boleh kontek sy terus di:
facebook
page PURE MARINE COLLOGEN
WhatApps/viber/wechat:014-6390221 

Read more...

Monday, February 25, 2013

perkahwinan rumate-adiba&sufi


Alhamdulillah..makin banyak terbinanya masjid
kalau aritu entri mngenai pertunangan sahabat baik aku diela, klik sini  kali ni aku nak tulis entry pasal rumate aku sem lpas kat UiTM shah alam
selamat pengantin baru along.semoga kekal bahagia selamanya dengan suami tercinta..
amin
 
aku doakan mereka adiba&sufi sentiasa bahagia dan gembira dalam perkahwinan mereka:)
 
 

Read more...

Thursday, February 21, 2013

pertunangan sahabat baik~diela&alfad


Alhamdulillah..
kawan baik aku sejak dr diploma kat UiTM Perak dulu dah bertunang
dah smpai seru dia di risik dan dipinang..hehe
9 Februari 2013 tarikh keramat,hati berdebar menanti pihak lelaki datang meminang
dalam debaran ada kegembiraan
cincin disarung dijari tanda persetujuan kedua belah pihak dan pertunangan diikat
 
aku doakan semoga kau sentiasa bahagia dan kekal selamanya dengan si jantung hati yang tersayang.insyallah.
~LOVE FOREVER~
DIELA & ALFAD
 
tersenyum manis menunggu bakal ibu mertua menyarung cincin..:) 

Read more...