Thursday, September 9, 2010

eSoK DaH rAyE!!


SALAM..
Esok dh raye?
makneya arini dh last la pose..
hurm,pose thun dpan lmbt lg..
n blum tentu ag smpat..
gane2 pun,hope smpat la ya..amin...
erm,kue raye dh ad..
ketupat dh buat..
mlm ni nk buat popia plak..hehhe
rndu plak rse lemang n rendang
tp xbuat pun tahun ni..:'(
xpelah..jgn mmbazir..

erm,smpna raya ni,
aku nk mntak maaf ngn
1.mak ayah
2.adik bradik
3.sedara mara
4.pndidik aku
5.sahbt2,kwn2,rumate2,housemate2,n kenalan2

maafkan semua kesilapan aku
kadng2,aku ad buat kesilapa yg aku sndiri xsedar..
kadang2,org trase ngn kata2 or perbuatan aku tp aku xtau..
xkira la..
aku mntak maaf tok sume ksilapn ini..!!
"SALAM AIDILFITRI"

No comments:

Selera Aqim Tomyam

selamat petang.dah lunch dah semua?semoga kita diberi kesihatan yang baik olehNya. in sha Allah. semalam  hujung minggu takde buat ap...