my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Wednesday, November 16, 2011

about her..her happiness..:)

assalamualaikum everyone!
dah tdo?ok,slamat malam..
belum tdo?jemput baca belog ini..ekeke

okla..mlm ni terdetik kat hati aku,nak tulis pasal slh sorg my bestfrend!!
*(nmpak mcm ramai tuh!:P)
okey,nama dia nurul ain muhammad
nama yg cukup cantik secantik akhlak dan rupa paras empunya..
alhamdulillah..sejuk perut ibu mngandung!

beliau adalah shabat aku semasa di SMKIP dlu..
tp smpai form3 aje kami bersama..die dapat twaran p mrsm qber....!:)
lpas tu antara kami jauh d mata dekat d hati..ecece
kebetulan pulak my bestkazen ada blaja kat ctu..tp senior sthun dr kami la..hehe
sama la juge dgn ehem2 (encik tunang) kpda shbat aku ni..hehe

saat berpisah jarak tu,kami selalu teringat akan kenangn yg kami ckpkan masa d SMKIP..
nak tahu apa?jeng..jeng..
slh 1 yg aku ingt ialah,bila antara kami kwin,kami perlu ada kat umah bkal pngntin tu smggu sblum mjlis..
*wah..mmg habis beras seguni dulu lah sblm tibanya mjlis ni..hehe
dan skrg,zaman tu dah tiba...hampir tiba..bila sahabat aku yg sorg ni,dh melangkah ke alam lain..iaitu 'pertunangan'
kenangn di waktu itu kembali berlegar di ruang fikiranku..:)

tahniah wahai sahabat..
aku gembira untukmu..smoga mndapat kebhgiaan dunia akhirat bersama teman seperjuangn...iaitu abg nik!insyallah..:)
bila melangkah ke alam seterusnya,dont forget me!
maafkan ku shabt sebab keadaan xmngizinkan aku berada di gua musang pada raya kedua..
wlupun undangn kali ni,aku xdpat p,insyallah pluang tu akan ada bila tiba masanya..:)
insyallah..

enjoy dis pic!!aku dh mntak kebnaran tuan empunya nak abadikan pasal beliau dan gmbar2 beliau dlm belog buruk aku,so tatapan kalian adalah HALAL!sbb aku xcurik..hehe..


gubahan yg cntik..:)


my pretties frend!..she is very prettu rite?hehe


n dis is gmbor beliau dgn encik tunang!smoga kalian gmbira n bhgia selalu..
itu adalah doaku..:)

okkey!itu saja gmbar ya!mne blh lebh2!hehe
ni pun tercurik!oppss...dh mntak permision la..hehe
sekian!!

this entry is special about my bestfrend
sory2 jgn marah,terharu je boleyyhh!hehe
ps:pnggunaan tulisan wrna merah adalah untuk mnyerlahkan lagik tema hari pertungan..hehe..:P

2 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!:

nurul ain November 17, 2011 at 11:45 AM  

Anah.....T_T.. terharu sgt2... thankz my dear fren. love u sooo much. moga ukhuwah ini akn terus mekar selama2nya.. owg jg doakn anah sentiasa bahagia bersama Imam pilihan hati..(^_^)

anahwan November 17, 2011 at 12:04 PM  

hehe..jgn terharu2..nnti kuar i mata..hek8..:P
most welkam dear..moga ukhwah itu sntiasa mengelilingi khidupan kita..thanks ain:)
love u soo muchh too!
:))