my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Wednesday, November 23, 2011

hujan dah datang...sejukknya!!!

assalamualaikum semua..
skrang ni hujan dah mulai turun..
mmg sgt sejuk smpai terasa ke tulang hitam..
hehe..
tp aku xnafikan yg waktu ni mmg sgt best utk bermalasan..
^_^

keadaan yg sgt sejuk ni mmg lah mnyebabkan aku xde idea tuk menulis
mahupun menceritakan "peristiwa" harian yg aku alami..
sbb rutinnya sama shaja,korang fhm2 la apa yg slalu kerap di buat bila tiba musim hujan?
makan....tido..berehat dlm selimut?
sudah pasti korang ada aktivity yg sama!:P

okla,pesan aku tuk korang di musim tengkujuh ni,korng jagn p main i banjir..
sbb sume tu blh membahayakan diri korang n membawa maut
bagi yg rumahnya slalu d tngelami air,siap sedia lah angkut barang ke tmpat yg lbh tggi..
dan yg paling penting,smpan dokumen2 pnting sebaiknya

that's all
dah tiba masanya tuk tido..jum..:)
gudnyte all
bestnya hujan..sejukk n lena dlm selimut..
^_^


*batu sungai yg aku jumpa..hehe

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: