my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Thursday, January 6, 2011

Di sEbAlIk kEJaDIaN aDa HiKmAh!!


salam kpada semua..

dah lame aku xupdate blog ni..sbb aku rase mcm sgt bz wlupun xlah bz sgt..hehhe..blik prktikal?kerja,msti ltih..hehhe.nak buat keja lain lg..hurm..esok cuti,so smpat lah aku mencoretkan sket ape yg terukir dlm otak aku ni..hehhe..blh plak mcm 2 ya??boleh2!!

hurm,stiap org ada hak untuk bhgia!!kalu bukan dgn org 2,mungkin org lain..yelah kan..kita xtahu ape yg dah Allah tntukan untuk kita..mungkin juga Dia menemukan org yg salah untuk kita sebelum menemukan kita dengn org yg tepat..Dia YANG MAHA MENGETAHUI..:-)

jalanilah khidupan yg di tentukan ini degn sbar.mgkin Dia ingin mnguji tahap kesabaran kamu..bersabarlah mnghadapi ujianNya..nasihat ini adalah untuk semua sahabat ku dan juga untk driku sndri..

untuk dia,lelaki yg mnghncur kan hati shbt2 ku,"awas kamu dgn klakuan kamu,dan awas kamu dgn balasan dari Nya!!"

whai shbt2 ku!jadikan Allah,ibubapa,rakan2 dan juga aku sbg peneman d kala keserabutan mu mlnda jiwa dan juga saat2 mu bhgia!!aku SUDI d smping mu krn aku sgt menyayngi shbt2ku!!

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: