my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Tuesday, January 25, 2011

oh ibu~oh ayah~



salam semua wahai blogger,follower n salam 1malaysia!(",)
agk lame jugak aku xupdate my blog ni..erm,xsmpat ke?bz ke?tak kot..tp xtau la nak cter ape..hurm,semua sihat?insyallah..harap2 semua sihat di bwah naungan Ilahi.tp yg kurg sihat 2,bersbar lah,sakit itu datang sbgai ujian.ujian dlm menguji kesabaran individu dan org di sekeliling..hurm,mcm aku jugak,..sakit ini akan ku anggp sebagai ujian dar YANG MAHA ESA..pasrah dengan segalanya..semoga ianya akan sembuh bila mnjelangnya suria bersama embun jantan yg merintis di pagi hari..:)..insyallah..




TITIPAN BUAT AYH BONDA
mak,ayh kau lah segalanya,
di kala aku sedih,gembira kau ada d cc,
d kala aku sakit kau berjaga untkku,
d kala aku lapar kau masakkan aku sesuatu,
di kala aku ade mslah,kau lah penguat smgt ku,
marahmu pdku tanda syg,
nasihat mu untk ku tanda cinta,
segala2nya krn mu syg kan aku.

dalam hati ku,aku ingin menjaga mu d hari tua,
aku ingin bhgiakan mu sjak aku bergelar ankmu,
aku ingin kan kbhgiaan mu dunia akhirat,
doaku pd Nya smoga mu d panjangkn umur.
moga mu shat spanjang mase.
wahai bonda,ayhanda!
sesungguhnya aku sgt mencintai n mnyayangi mu!
aku merindui mu spanjamng mase..
mak,ayh:lg 3hari anah balik!!luve both of u!!

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: