my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Friday, February 3, 2012

Qaseh Qaisara~


20Januari 2012
lahirlah puteri sulung sahabatku ::Puan Nurul Shahera Idris::
dari pagi sehingga malam berperang dengan kesakitan itu untuk melahirkan
akhirnya nafas di tarik lega apabila segalanya selesai.
alhamdulillah.keluarlah seorang bayi perempuan yg sangat comel!
Qaseh Qaisara nama diberi.
semoga menjadi penyejuk mata dan hati ibubapa mu bila dewasa nnti.insyallah
 
saat sahabatku di izinkan pulang kerumah,aku masih blm di izinkan Nya untuk terus melawat
ada sedikit keuzuran yang menghalang..maaf ya sera terlambat..hehe
dan peluang untuk melawat itu datangnya hari ini..:)
Qaseh Qaisara masih lmbut/lembik untuk ku pegang
tapi sempat juga aku meribanya tadi sebab kwn aku ltakkn atas ribaku
terus aku panik sebab mmg aku takut untuk pgang baby yg masih baru..maklumlah,xbiasa lagi
namun aku pegang tak lama sebab Qaseh menangis..hehe..*dia ckp org ni xpndai riaba aku ni..hehe
 
tadi lama juga aku borak dengan sahabatku itu.agak lama kami tidak berjumpa
jadi banyak jugak cerita yg hndak di kongsi..:)
sempat aku snap gambar beliau dgn baby gurl nya itu.
soo sweet!:)jum layaann~
 
+
+
+
 
 
lenanya Qaseh Qaisara tdo dalam dakapan ibunya..:)
 
+
+
+
+
 
semoga mnjadi insan yg berjaya dunia akhrat:)
 
+
+
+
+
 
Qaseh Qaisara:)
 
okeey,sekian sudah kisah Qaseh Qaisara:)
nanti bila ada peluang lagi,"aunty" tulis entry pasal Qaseh lagi..hehe
 
^.^ 
 
 
 

2 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!:

pulsowanie February 7, 2012 at 4:53 PM  

haiii/...comeynya...nma mcm kisah kaisara...yg sari yanti tu

KENAPA NAK MENYESAL?
KENAPA HARUS ADA PUTUS CINTA?
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/02/kenapa-nak-menyesal-sebab-putus-cinta.html

anahwan February 12, 2012 at 3:51 PM  

hehe..trimas2..mmg pun..mcm cter kisah qaisara tu..hehe..okeh..sy akn terjah blog awk..:)