Wednesday, February 1, 2012

DAMIA Sayang Part1


jenayah pembuangan bayi sekarang semakin menjadi2.
perbuatan manusia yang menyerupai iblis itu tidak boleh dimaafkan lagi.perbuatan itu dianggap sangat kejam!
tidak cukup di buang,dicampaknya bayi yang masih bertali pusat itu sampai hancur lebur!tak sanggup aku nak tengok ataupun dengar berita kekejaman mnusia syaitan ini.
bayi tidak berdosa,kenapa dibuatnya begitu?kerana malu?siapa suruh buat sesuatu tanpa berfikr akan kesan buruk?tahu pun malu,tapi mnyesal kemudian tidak berguna.dan kau tambah lagi dosa dengan membuang bayi.maka jadilah dosa berganda-ganda kau buat.
apa-apa pun semoga kita tidak tergolong dengan manusia yg tidak bertanggungjwab itu!
 
~aku suka baby~
okey,ini kenyataan dan hakikat mengenai aku
aku sememangnya suka baby!sebab bagi aku diorang sgt mulus dan bersih dari segala dosa.
betapa sucinya mereka!:)
dah lama aku xmain dengan baby ni sehinggalah aku berpeluang main dengan anak saudara bf aku!
*xsabar tunggu anak saudara sendiri ni..hehe
 
DAMIA KHALESYA
pertama kali aku tgok dia,gambar yang bf aku send kat hp.tak tahu kenapa aku terus jatuh hati dan kasihkan damia ni..sehinggalah aku bertemu sendiri dengannya masa kenduri mak saudara bf aku.masa tu,first time aku dukung dia hari tu.dan makin kuat kasihku itu slepas aku dukung damia.
sebab bagi aku dia sangattt lah baik sebab xnangis!senyum je..suka aku main2 ngan dia.
balik rumah tu,aku rindu plak kat mia ni.aku tak tau lah kenapa.kasihku tertumpah padanya.hehe
sampai lupa kejap dekat encik bf..erkk,sory ya?jgn jeles dengan si kecik damia..:P..hehe
 
aku meminta encik bf bwak damia datang umah aku.thanks to kak long for the permission.hehe
dari pagi sampai malam damia di rumah aku that day!suka aku main.walaupun aku xpro pun mcm mana nak uruskan baby,aku tetap juga usaha.mandikan,dgn bantuan encik bf,aku suapkan dia makanan,buatkan susu,tidurkan dia dan main2 dengannnya.walaupun badan sedikit penat namun aku tetap hapy!aku tersengih sorang-sorang bila teringat dia senyum dan nak nangis..kamu sungguh comell damia!ada beberapa kping gmbar mia yang aku sempat snap.(boleh aku tengok2 bila aku rindu kat dia..ilang rasa rindu kejap.)
*
*
*
 
comey kan damia!hihi 
 
baliknya damia malam tu,aku dah start rindu balik!huhu.kenapa ni,kuat btol rindukan damia.kasihku tertumpah kat dia.nak buat mcm mana.uda doakan mia terus jadi budak baik dan cerdik bila besar nnti ya?insyallah.hehe..rindu serindu rindunya kat damia.sampaikan lpas dr malam tu,stiap hari aku tanyakan pasal damia kat bf aku.sekali lagik bf aku dilupakan.hek8.
ada juga bf aku usik xnak la bwak damia kalau aku xlayan trus dia..huk8..jgn..bawak damia sekali..i miss her so much!tak sabar nak tunggu sabtu ni.
kalau tak de aral dan kak long bg kebenaran untuk  bawak damia datang sini,kita jumpa sabtu ni yup sayangku damia.hehe..insyallah.
 
sekian
 
^_^ 
 
 

4 comments:

izzONE said...

kalo dh ad ank sdre sndri..ape akn trjd kpd damia?hehe

anahwan said...

nnti dh ada anak sdara sndiri,sy akan tetap sayang damia..hek9..:))..
sbb mmg ksh syg dh tertumpah kat dia..hehe..:)))

izzONE said...

yeke 2?klu ye gak,ok la..tkt bla dh ad org bru,y lame jd xcra dh..hehe

anahwan said...

hehe..semestinya la saya akan ingt..kalo dh kasih,smpai bebila la kasih slagi smuanya ok..hehe..xsabar nak jmpa mia plak..:'(...bila ya?

Selera Aqim Tomyam

selamat petang.dah lunch dah semua?semoga kita diberi kesihatan yang baik olehNya. in sha Allah. semalam  hujung minggu takde buat ap...