my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Tuesday, June 28, 2011

"Gembira di atas kekecewaan orang lain?"

salam semua!:))
buat apa 2?wah!sgt mngntuk.besttnya kalau tido ni..tp skejap je lagi..aku nak siapkan tulis blog yg ntah hape2 ni..hehe..

sape yang pernah dgar ayt ni?"Gembira di atas kekecewaan orang lain?"ha,ataupun dh ada yang dh buat mcm 2 kat org lain,atauu,diri sndiri dah terkena mcm 2?!semua kemungkinan yg aku sebut ni mst pernah berlaku kan?

hurm,mmg semua tu nampk mcm biasa,tp sape yg jd mangsa kecewa 2,mmg kesian.yg sdang bergmbira 2 lupa diri plak..mngkin dia xsedar,yg kbhgiaan yg terhasil drpd kekecewaan insan lain hnyalah smnetara.dalam 1saat je Allah boleh tarik balik.

mmg aku pantang jugak la kalo ada yg buat mcm ni.ape kes nak buat org lain mcm ni?bila tgok insan lain kcewa,akan gmbira?jahatnya hati manusia sbegini.aku mntak dijauhkan la dari mnjadi mngsa kekecwaan dan jugak org jhat yg gembira diatas kekecewaan org lain..amin..

selalunya kes apa ya yg sering berkait rapat dgn ayt 2?selalunya pasal suami/isteri/kekasih..yg aku selalu dgr la..messti pasal ni punya..mak aih..jht sungguh org yg mnganiayai 2 kn?kenapa dikebasnya suami/isteri/kekasih org?dh xde lelaki/permpuan lain ya kat dlm dunia ni?
aku xfhm la knapa perlu berlakunya kes mcm 2?aku mmg xstuju la kat sape2 yg buat hal mcm ni..kesian tau kat org yg teraniayai..aku harap la kan,moga org yg hatinya xbersih 2,insaf2 la..mgkin kbhgiaan yg kalian dpt hasil merampas suami/isteri/kekasih org hnyalah smntara.
jgnlah dgn rmpas hak org,anda akn bhgia.mgkin ianya ibarat mmpi d siang hari..pk dulu sebelum buat..bygkan lah org yg teraniayai itu adalah KITA!

SEKIAN~~:))

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: