my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Friday, July 1, 2011

jangan biarkan diri sendiri merana..:))

salam semua!!
pe aktviti kwn2 pada ptang yg indah dan sedikit panas ni ya?hehe..
mgkin ada yg briadah,main fb,tulis blog or mcm2 lg kan..have fun:))

wau!sape yg ada pngalaman bercnta?soalan utama utk entri kali ini..hehe..
nasihat aku untk kwn2 semua,jgn biarkan diri anda merana disebabkan cinta!
merana krn cnta ni terlalu luas.kebiasaannya,org merana dlm bercnta disebabkan diri dicurangi,namun ada lagi perkara2 yg mnyebabkan diri merana krn cinta.

wau!dlm cinta,yg mnyebabkan diri mrana ialah cmpur tgn ibubapa dlm hal anak2..aku pun xfhm knapa perlunya ibubapa mnyibuk2 hal ank2 dlm sesetngah kes?kan bnda 2 boleh d bwa berbncang..jadi,utk kbhgiaan anak2,ibubapa tlg la fhm,apa kehendak anak2..tlg fahami diri ank2 selagi ia xbertntangn dgn syarak,maka tunaikan lah ia..kalu parent yg best,oklah..hehe

amboi!feeling plak aku!haha..erm,yela kan?sume org nak ibu bapa yg sporting dan sntiasa sokong ank2 bukan!best doe ade parent like that!haha..sian kat kwn aku yg jadi mgsa mcm ni..sokongn dari ibu bapa 2 amatlah pnting sbenarnya..smoga hajat kwn aku 2 dpt d tunaikan 1 hari nnti..amin..:))
ps:bkn nak slahkan semua parent,tp sdikit xpuas hati pada sesetgah parent yg tak fhm diri anak2 mreka..buat parent yg mcm 2,pk lah juga prasaan anak2..sebelum mereka membrontak..:))

sekian~~

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: