my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Saturday, July 16, 2011

tahniah sayang!ouch!


salam readers!!
pekabe?sihat?hehe..lame dh aku xhupdate dis blog..bz ke?x!sakit ke?x!pastu?sje jela..hahaa..

erm,pe entri aku kali ni?pasai hapa ya?xde ape yg pnting pun..just nak buat entri thniah buat yg tersayang..haha..myblog vs my diari..sape2 yg mnyampah tu,SUKA HATI HAKU LAA,BLOG HAKU!kalo ko xnak bce,blah ko skrg!haha..blh plak mcm 2 ya?yela kan..kdang2,bnyak kritikan dan kutukan drpd puji2an..uwekk..haha..n bnyak yg dengki dr yg suka..bila dh dengki,kita tulis ape2 pun serba serbi xkena..:P..sory uols sape yg trase..ahaha

erm,wlupun hal ni bkn lah sbesar n spenting mana pun,aku tetap jugak nak,tetap jugak mau,dedikasikan ayt2 blog aku ni dgn ucapan thniah buat yg tersayang..hehe..(sje nk buat kngn..haha)..org buat mcm tu der,trase nak buat jugak la..ahaa..

tahniah buat myhubby!slamat maju jaya..moga awk tetap dan semakin berjaya lpas ni!sy akn sntiasa mndoakan kjyaan awk dan kbhgiaan kita bersama..insyallah:))

gudluck and all da best!!:))

sekiann~~

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: