my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Thursday, September 22, 2011

dulu dan kini....

satu ketika,3tahun berlalu....(dalam sebuah kelas kuliah di uitm perak)

"awak,ada orang kat sini?"aku bertanya dalam bahasa bangku sebab risau juga dia bkn org klntan mcm aku.bukan apa,takut dia xfaham..hehe..

tetiba dia menjawab,"takde..dudukla"..kami bertukar snyuman.aku pun duduk la ditempat duduk sebelahnya itu..kami berborak2 sementara menuggu taklimat BS di mulakan.yes!bahasa yg kami gunakan adalah bahasa bangku.




topik seterusnya adalah,"awak org mane?" dan dia menjawab! "saya org kelantan" hah?terkjut aku sebab sangkaan ku dia org luar dari klantan dan aku pun berkata, "eh,sy pun org klantan" dia pun mnunjukkan reaksi yg same,terkjut..mgkin dia pun mnyangkakn yg aku ni pun org luar drp klntan..lpas itu kami tergelak lucu...


semnjak itu kami berkawan baik sehingglah pada suatu hari,pada tahun lpas...2010


kami berselisihn faham hanya mngenai asggment!ya mgkin time itu,kami semua dlm keadaan tention..keadaan kami semua semakin kucar kacir dan ibarat retak menanti belah..
keadaan yg bermasam muka yg sngt mntak dijauhkan,..dan antara kami,TIADA APA2 LAGI!
semuanya musnah..dan aku akui,aku sememngnya sedih..:'(
tapi apakan daya,mungkin itu sudah ditakdir kan dan stakat itulah jodoh kami...




hari berganti hari,mggu sudah bertukar,sudah berapa purnama berlalu...setelah setahun berlalu darpada kjadian itu...


aku mendapat tau,yg dirinya merinduiku dalam masa itu,die juga ingin msg aku,tapi tiada keberanian..(ketahuilah,sudah tiada marah dlm diri ini terhadapnya..kerna diri ini tidak pernah mendendami sesiapa.)aku tahu perkara ini melalui seorang teman..terima kasih teman kerana menyampaikan berita itu..aku akui,sungguh aku gembira...

buat sidia,MUNGKIN ADA SINAR BARU UNTUK KITA...marilah kita lupakan apa yg berlaku dan mulakan segala yg baru..jgn kita toleh ke belakang lagi kerna itu adalah perbuatan yg sia2..
smoga kita semua bhgia dan mendapat redhanya..:))amin

ps:sy mmg sy sygkan semua kwn2 sy!Ya Allah berkatilah dan kekal kanlah hubungan kami dunia akhirat..amin..



sekian
^_^



0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: