my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Tuesday, August 16, 2011

HoBy YaNg BeShhH~


assalamualaikum semua:)
buat ape tu?
ha,dah nk g bazar?
awl lagik ni..hehe
masuk umah balikk
jum penuhkan masa dengan aktiviti yg lain dulu
^_^

korang suka citer korea x?
tak kisah la kan drama or muvie..
sape suka, angkat keybordd..haha
boleyh pulak mcm 2.

aku suka tgok cter korea ni.
tapi bermusim la.
*boleh plak mcm tu..haha.
kenapa?
sbb kalo drama panjang sgt,
so aku pnat la nak mnghadap je lappy 25jam sehari
hehehe
^.^

tapi bila smngt berkobar2 nak tgok drama korea
memg aku hadap betol2 la..
mmg best drama korea ni
shoo shweet..
alaa..
tommeyy,tommey
^_^




*si chumill n si hensemmm!


hari ni dah abess tgok drama PLAYFULL KISS!
ha,korang dh tgok ke belum?
mesti dah kan?
aku je lambat!terlpas train!haha
tape!tape!tape!
janji dah tgok okke?!^_^


korang yg belum tgok tu,try2 la tgok lpas ni yea?
hehe

lpas ni nak tgok drama ape pulak ya?
DREAM HIGH
o0o
HEAVEN POSTMAN
o0o
SECRET GARDEN

try korang suggest yg mane paling shwett,cool & bnyak babak jelous?!
haha
paling best babak jelous tu!

oklah^_^
sekian semua
jum p tgok cter
will mish uolz

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: