my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Saturday, August 13, 2011

Kebesaran Allah,Keajaiban Mata!




assalamualaikum uols:)
macam mane korang?
sihat?alhamdulillah:)
sape2 yg xbrape sihat tu,lekas2 p klinik ok?

ha,arini aku nk cakap pasal...M!A!T!A!

MATA?
ada apa dgn mata?
setiap manusia dianugerahkan dua biji mata(alhamdulillah tuk org normal lah)
syukur kita sebb mata yg di anugerakan tu sangatlah penting
untuk?
kita melakukan aktiviti harian dan segala pekerjaan dengan lancar
(kalo xde mata,cuba korang bygkan..huhu..aku pun takut nak bygkan..)

mata kita,sgt lah ajaib!
nak tau ajaib mcm mne yg aku mksdkan?
ha!

cube korang tgok beberapa gmbar di bawah!!
^_^
+
+
+
+
+

cube tgok,gmbr ni ke yg bergrak or mata korg berfngsi yg mnampakkn gmbar ni bergrak?
(gmbar mne leg grak an?:))


ha,tgok contoh gambar len pulak!
+
+
+
+
+

ha,cube hitung!dapat tak?


jum tgok seterusnya:)
+
+
+
+
+

fokus ya bila tgok titik htam:)



next?
jum tgok..:)

+
+
+
+
+


tengok titik hitam ditengah dalam masa 10saat dan tgok di
dinding!ape yg korang dapat tgok kat dinding tu:)





segala bukti kebesaran Allah sgt jelas:)
hanya dapat dibuktikan dengan perkara sekecil ini:)
Subahanallah(bersyukur dengan anugerah dan nikmat Allah)
^_^

SEkIaN~

0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: