my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Thursday, August 11, 2011

Dunia akhir zaman


assalamualaikum
hari ini aku menulis dengan tidak ceria..
sebab aku memang sangat sedih apa bila memikirkan sesuatu yg tidak sepatutnya berlaku.
namun dunia sekarang DUNIA AKHIR ZAMAN!
yg mana manusia yg sudah terlalu rosak akidah dan akhlaknya.
islam juga hanya pada NAMA,juga hanya dlam IC!

itu sahaja tidak cukup untuk bekalan kita di akhirat kelak
malah masih lagi jauh dan memerlukan bekalan yg lebih bnyak..
dalam masa dua tiga hari ni aku di kej
utkan(nasib xde heart attack!) dengn isu:
1.Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara!!
2.
Murtads in Malaysia and Singapore

Kisah 1st ni,aku dah bce blog yg die tulis..TERUKK!dia tahu wujudnya Allah & Rasulullah..tapi dia sgt2 mnghina Allah dan Rasulullah.
aku memg xsanngup nak bace sume hinaan die yg sgt MELAMPAU!
bila org tanye die,dia ckp dia Islam!mcm dh sewel!
cube korang tengokkk...



sakitt hati x??huhu
sbgai umat islam,mmg aku brasa sgt marah!
dan sgt sedih!huhhhu

dan aku nk tanye korg,korg rase,makcik ni sewel ke?or gler trus?


mngenai the 2nd isu pulak,aku tertengok smalam
mak aih!ada grup murtad d tubuhkan!
kat malaysia ada org murtad?!
YES!dah ramai MURTAD!jgn kita xtahu
dlm komen2 tu,aku bce, ada melayu tapi xtahu dia islam ke x..
dan tidak skong dgn syariah islam..
astagfirullahalazimmmm!
mntak jauh semua ni dgn kita..
smoga umat islam makin kuat menentang para jahiliah yg ingin mnjatuhkan ISLAM!
hidup ISLAM!
ISLAM AGAMAKU(syukur Ya Allah kerana aku dilahirkan sbg Islam)

sekian~~


0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: