my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Tuesday, August 16, 2011

Dapat 1 Lagikk Ilmu baruu..shuukee..^_^

assalamualaikum
tadi aku blogwalking lagik
jumpa lagi satu ilmu!
thanks buat BELOG ini
dah bnyak berjasa pada akuh:)

hehe
aku nak praktikkn pasal tukar warna background blockquote neh
nak tau jadik ke x!

pilih ayat dulu
hurm,pk ayat ape yg nak di blockquote kan ni..
ha,meh la.
ni ayat yg smemangnya aku pgang sbg prinsip!

"chenta sejati hanya akan datang bila jiwa benar-benar bersedia"



jom santai disini:)


ape pendapat korang sal prinsip aku tu?
kalo pk bagoss,boleh la gune prinsip tu.
kalo pk xbagus,bior jela 'bertempek' kat situ


mksd prinsip tu?
hurm.
mcm ni lah,kalo rase jiwa masih xmatang,fikiran pun baru setahun jagung
JANGAN berchenta lagik!
sebab kalo bila jiwa pn dah matang,baru kita boleh nilai
mana yang elok dan mana yg burook!
ok?mgkin korang pun masih lagi muda untuk merasa sakit berchenta
blajo dlu betol2
time duk u,atas korang la an..
nk berchentan ke hape
^_^

kalo orang ajak kapel?
cakap je
"SEE U DI IPT"
hehhe
btoi x?


okeylah
SEKIAN^_^


*ps:tuk sape2 yg nak mencube prinsip aku je..hehe


0 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!: