my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Wednesday, October 5, 2011

LELAKI itu yg aku mahu~~

assalamualaikum
apa kaba korg sume?mlm ni aku nak buat entry yg panas xmeletop2!!(haha)
ha,pasal ape?
actually,xla panas dan xjugak meletop!
tumm tobabooo!!
1stly,sory kalau la entry aku mlm ni sgt la membuatkan korg mluat!
haha..tp peduli ape aku kan?ghasak lerr..hehe
bkn ape la kan,mne tau ade yg stalk belog buruk aku ni lantas rase mluat..hihi(mcm la ade yg nk stalk kan..pasan lak kak jah..hihi)
yela...anggap je org yg mluat tu sbb mereka2 cemburu!(ni bkn auta,ni fakta!!)
sometimes,its true okeh!:)






okkeh!jgn melalut panjang sgt!sian org nk bace
*mcm la ade org nak bace..:P..xkesah pun..hehe

"aku sygkan LELAKI itu"
"aku cintakan LELAKI itu"
"rinduku slain ALLAH,RASULL,IBUBAPAKU adalah hanya pada LELAKI itu"
"LELAKI itu lelaki terbaik buat ku"
"LELAKI itu seorg lelaki yg sgt elok pekertinya"
"LELAKI itu sgt sabar melayan karenahku"
"LELAKI itu sentiasa di smpingku saat aku susah dan senang"
"dialah LELAKI impianku"
"terima kasih Ya Allah kerana menganugerahkan LELAKI itu kepada ku"
"semoga Allah memanjang dan mengekalkan jdoh ku dengan LELAKI itu"




AMIN
^_^

ps:kisah di atas adalh sebuah kisah benar yg d alami sendri oleh penulis..hek8..dan LELAKI itu adalah rhsia..doakan kami bhgia selalu..:))




sekian~~

4 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!:

izzONE October 7, 2011 at 10:53 PM  

sape laki bertuah 2?hehe

anahwan October 7, 2011 at 11:01 PM  

hehe..adala..rhsia tu..mane blh gtau kat sini..hek9
:P

izzONE October 8, 2011 at 12:00 PM  

2 tls entry sal bdk 2..mstla blh gtau gak sape bdk brtuah 2..:)

anahwan October 8, 2011 at 3:17 PM  

hehe..seorg lelaki yg pd sy sgt baik..alhamdulillah Allah mnganugerahkan dia pd sy..:))