my sayang!

tinggalkan link disini lepas follow :)

Friday, October 21, 2011

jum memasak..:)

assalamualaikum
semua ngah buat apa?
aku boring sgt la skarang ni
sebab xtau nak buat apa.

dua tiga hari ni aku jadi chef tetap kat umah sendiri
hehe..sume masakan aku main hentam je.(hentam2 pun,jadi jugakk..:P)
dan yg aku terujanya sbab,org yg makan masakan aku ni kata sedap gilerr..
haha,boleh percaya ke?sebab adik aku yg slalu je mengutuk aku tu yg cakap sedap giler..haha
memang kelakar!!!dan rasa susah nak percaya!

tapi mcm mane pun aku xkisah..asalkan mkanan sume tu habis dan tak membazir
ni la peluang aku nak mem'pro'kan diri dlm bidang masakan..cewwah!!
bila aku gtau si dia,si dia pun teruja nak rasa masakan aku..tp takut juga sbb xtau mcm mne
keadaan masakan aku nnti bila aku msak tuk dia..hehe..nak2,tetiba lak xmenjadi mase tu!
hehe,tapi,awk dh pernah cuba masakan sy la masa tu!mehun sup!ingat x??hehe..so mcm mana penilaian awk tuk masakan sy masa tu?*if awk bace entry ni,sila jwb!:P        

pengalaman memasak sendri tnpa bantuan org lain ni mmg best!
tambah best lg,lpas tgok org makan dengan seleranya!
practice make perfect!
okeyy!itu sje tuk hilangkan boring aku mlm ini..:)
hehe..jumpa kita d lain hari..love uols..:))

sekian~
^_^                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

4 37 ribu doakan hasanah kurus dan bahagia!:

teratak hati October 22, 2011 at 2:25 PM  

masak mmg camtu kne practice je..msti jdi nye..mkin lme mkin pndi la..:)

izzONE October 22, 2011 at 6:14 PM  

awak masak mstla sdap..heheh..n nk try gak ase y terbaru ni..smpai sume ckp sdap 2..hehe

anahwan October 22, 2011 at 11:00 PM  

teratak hati:hehe..btol tu kak..skali buat xjd lg,lpas tu,kita sndri leh target nak msukkn ape n sberapa bnyak..hehe..:)

anahwan October 22, 2011 at 11:03 PM  

izzone:hehe..yela awk ni..jgn nk ambik ati sy je..kne ckp btol2..hehe..yg terbaru?boleh..tp sy xtahu sdap ke x..hehe